10 Korún Československých

Ako som si tak prezeral nemenovaný časopis, povšimol som si, že v ich ankete ohodnotili bankovku 10 KČs ako za najkrajšiu, ktorú sme počas éry korún mali. Trošku som sa doma poobzeral a veru že som jednu našiel. Vyzerá tak historicky, perla dávnej minulosti v súčastnej dobe Eura. 

Potreboval by som však Vašu pomoc. Neviem, ako sa o túto nádheru postarať, aby sme sa z nej mohli tešiť ešte pekných pár rokov. Ak by ste mi vedeli poradiť, poprípade ste numizmatik alebo nejakého poznáte, prosím Vás, ozvite sa mi. Kontakt nájdete v sekcii Môj profil. Ďakujem 😉

2 comments

  1. Ahoj Maťo!Ja osobne Ti poradiť neviem. Dúfam, že sa niekto najde, kto Ti takú radu dá.Ja osobne Ti prajem do roku 2009 všetko najlepšie, nech sa Ti darí v škole i v osobnom živote.Milan Štrbák

  2. Ďakujem veľmi pekne za prianie. Čo sa týka tých bankoviek a mincí, mám s tým naozaj veľký problém. Neviem ako sa o ne dobre starať. Bankovku držím v malom sáčku stlačenú uprostred knihy. A mince, tie mám uložené v mešci. Rôzne druhy rôznych dôb, niektoré sú pekné, iné podľahli zubu času. Ak by mi niekto vedel poradiť, bol by som vďačný…


Pridaj komentár

